Magamról

Szeretettel köszöntelek kedves ide látogató! Szeretném megosztani veletek tapasztalataimat!A szeretet legfőbb tanítása a feladatom !Sorsfeladatom hogy segítsek az embereknek legyőzni félelmeiket és segítsek mindenkit a helyes útjára terelni az igazi sorsfeladatai közé!Köszönöm hogy megtisztelsz azzal hogy elolvasod írásaimat!Üdvözlettel Kissné Erika elérhetőségem:erika.gyogyitoszeretet@gmail.com Szeretettel várom ide írásaidat hogy közzé tehessem a te tapasztalataidat is:)

2011. december 17., szombat

Átérzés

Átérzés.
Átérezni!!!Mit is jelent ez ??Nem voltam tudatában mit is tudok valójában!
Amikor ezt átélem akkor az olyan mintha én lennék Ő!Nagy dolog mert tudom hogy csak így lehet gyógyítani a másikat,ha megérted ha ráhangolódsz hogy ki is Ő!Ha belebújsz oda ahonnan Ő jött ,persze teljesen nem tudjuk átélni de rájöttem az életben annyi tapasztalatot kaptam hogy azokat amiket megéltem és ha másokban is ez megtörténik akkor sikerül!!DE FÁJ NAGYON!Mert egyszerre megérted mit érez a másik ,ha én vagy a fájdalma tárgya duplán fáj nekem!De hiszem hogy gyógyítani a másik lelkét csak akkor lehet ha tudom milyen az ha fáj neki és ezt hívják ÁTÉRZÉSNEK!Addíg amig nem tudják mások nekem mi fáj nem tudnak meggyógyítani,mert addíg csak tanácsot jószívűségből tudnak adni de ha ÁTÉRZIK ha ŐK ÉN vagyok hirtelen meggyógyul a lélek!!Azt hiszem ettől nemesebb és szebb feladatot nem is kaphattam volna az égiektől mert ezt érezni kiváltság és hiszem hogy gyógyítani a másikat ezzel a megértéssel és Átérzéssel lehet:))Erika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése