Magamról

Szeretettel köszöntelek kedves ide látogató! Szeretném megosztani veletek tapasztalataimat!A szeretet legfőbb tanítása a feladatom !Sorsfeladatom hogy segítsek az embereknek legyőzni félelmeiket és segítsek mindenkit a helyes útjára terelni az igazi sorsfeladatai közé!Köszönöm hogy megtisztelsz azzal hogy elolvasod írásaimat!Üdvözlettel Kissné Erika elérhetőségem:erika.gyogyitoszeretet@gmail.com Szeretettel várom ide írásaidat hogy közzé tehessem a te tapasztalataidat is:)

2011. december 17., szombat

Lélekgyógyítás

Lélekgyógyítás!
A tapasztalat nagy dolog és átadni jól még nagyobb!Felelősség !!Tanítani még nagyobb! De hiszem és tudom hogy ezért vagyok itt ,valaki egyszer nagyon régen azt mondta nekem úgy tanítsak hogy leírom amit én átéltem nem mertem megtenni mert valahol nem éreztem hogy más is tanulhat abból ami nekem fáj vagy fájhat!De rájöttem CSAK ÍGY LEHET!! A Lélekgyógyítás szó számomra olyan érzés mint amikor Drága Zsu barátom a LÉLEKRINGATÁS szóval megajándékozott engem ,kirázott a hideg:)Lelket gyógyítani csak sokat tapasztalt léleknek lehet de azt is csak szeretettel teheti meg az ember!Ott nincs egó akkor ellhalgat kedves egó barátom!Mert tudja ő is hogy ott ő már kevés a kis játékaival nem jut semmire sem!
Így hát lelkeket ringatunk és gyógyítunk egy szebb és őszintébb életért:))Erika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése